diumenge, 17 d’octubre del 2010

Benvinguts i Benvingudes al bloc de Ciències Naturals!!




Estimats i estimades alumnes,

benvinguts al bloc de Ciències Naturals de 2n de la ESO. Aquí podreu trobar material per realitzar activitats, exercicis penjants, videos interessants, documents per treballar, fotografies...


la primera activitat que us proposo és que deixeu un comentari en el bloc, expliqueu-me una història curta sobre alguna experiència vostra amb la natura...

ens anirem trobant per aquí!!

Laura

pd: jo us poso unes fotos de l'estiu passat quan vaig tenir la sort de poder visitar un país on la Natura és impresionant. A ritme de vuvuzela....Sud-Àfrica!

9 comentaris:

  1. historia
    jo un dia vaig anar al camp am el meu tiet i vaig passarme-ho molt bé vaig verure grills vaig banyar-me al riu y vaig subir una montanya que estava cerca amb la meva cosina y vem anar molt alt y despres ben baixar perque el meu tiet ens cridava.

    JULIO CESAR PAZ CORDOVA 2B

    ResponElimina
  2. yo vaig anari de excusio a la costa brava vaig passarmeu molt be perque van fer submarisnisme y vaig trobar un estel de mar y cargols de mar tambe van ajudar al pobre de girona a convatir una planta que es diu carpobrotus que en catala creec que es diu ungla de bruixa aquesta planta esra bonica que pero era dolenta perque mataba a les altres plantes.



    ANGGIE MICHELLE PIQUETT RODRIGUEZ 2B

    ResponElimina
  3. jo vaig sempre de vacances a un càmping de Girona,
    i sempre que vaig em trobo esquirols.
    I per la tarda a vegades vaig a fer submarinisme i m'agrada per que trobo peixos, estrelles de mar...

    Nadia López López 2A.

    ResponElimina
  4. Anònim ha dit...

    cada any jo y la meva familia anem a la platja de ocata. Un dia quan vam anar a la platja,quan vam arribar ens vam banyar a la platja, una estona després jo y la meva cosina vam trobar una planta petita de menta llavors nosaltres dues vam anar corrent a dir-li a la nostre tieta. Llavors la nostre tiene la va agafar i se la va portar cap a casa.

    Wencis Estani Dávila Méndez 2nA

    ResponElimina
  5. una vegada baix anar al desert del Sàhara,
    ai havia poca vegetació i fe illa calor pel dia i per la nit un fred. Peró com ens muntàvem sobre els cameis no teníem que camina (els cameis dipositen l'aigua no se com però ho fan i per això aguanten)...

    IMAN CHLIHA 2A

    ResponElimina
  6. Història

    Jo un dia vaig anar al Mar Negre i vaig fer submarinisme. Hem va agradar molt perquè vaig veure diferents tipus de peixos, eriçons de mar, cavallets de mar, estrelles de mar...
    M'ha agradat molt i voldria tornar a fer submarinisme, perquè vaig veure i descobrir moltes coses que no sabia i fins i tot vaig algunes plantes que no havia vist mai.

    DIANA GOCI 2A

    ResponElimina
  7. Un dia vaig anar amb la meva tieta i les meves germanes a Cantabria,allà vam pujar una muntanya,avall hi una platja,al cim de tot vam veure un petit poble on hi havien vaques,pocs i ànecs,també hi havien pastors amb molts xais i ovelles,més tard vam anar més endavant hi es veia el mar verd,amb peixos,submarinistes.Hi ens ho vam passar molt bé.

    Karen Dávila Rodríguez 2A

    ResponElimina
  8. Jo un any vaig anar al marroc en l'hivern, jo mai havia anat a l'hivern igualment que vaig neixer al marroc no men recordo del paisatge quan era petita.Pero quan vaig anar ara fa 2 anys el paisatge era tot verd i em va encantar moltisim.
    Madiha Issaoui

    ResponElimina
  9. Un dia vaig anar amb la meva tieta i les meves germanes a Cantabria,allà vam pujar una muntanya,avall hi una platja,al cim de tot vam veure un petit poble on hi havien vaques,pocs i ànecs,també hi havien pastors amb molts xais i ovelles,més tard vam anar més endavant hi es veia el mar verd,amb peixos,submarinistes.Hi ens ho vam passar molt bé.

    Karen Dávila Rodríguez 2A

    ResponElimina